Tenzile : Nasıl olduğun konusunda ufacık bir merak yok içimde. Arasıra geliyorsun aklıma, banane diyorum Benim derdim yeter bana banane! Alıştım mı yokluğuna? Vaz mı geçiyorum, varlığından? Tedirginim aslında, Ya başkasını seversem? İnan o zaman seni hayatım boyunca affetmem..
Tenzile : Eskisi kadar özlemiyorum seni, Ve ağlamıyorum olduk olmadık zamanlarda.. Adının geçtiği cümlelerde, gözlerim dolmuyor.. Yokluğunun takvimini tutmuyorum artık. Biraz yorgunum.. Biraz kırgın.. Biraz da kirletti sensizlik beni! Nasıl iyi olunur henüz öğrenemedim ama “İyiyimler” yamaladım dilime. Tedirginim aslında, seni unutuyor olmak, Hafızamı milyon kez zorlamama rağmen yüzünü hatırlayamamak korkutuyor beni.. Gel diye beklemiyorum artık, Hatta istemiyorum gelmeni.
Muzaffer : Metni varsa eğer ezberden okuyorsanız zahmet vermeyeyim
Muzaffer : Tekrar sizi burada görmek sesinizi duymak çok güzel hocam iyi dilekleriniz sizin içinde olsun 🤗🤗
guest_2936 : İyi yayınlar diliyorum sena şener bak bana çalar mısınız?
guest_6399 : Sevdan bir ateş çalar mısınız çalışırken severek dinliyorum radyonuzu
guest_2936 : Teşekkür ederim hocam
muzaffer : hocam devam etmek isterseniz kapımız her zaman açık yazarlığa devam edebilirsiniz...
muzaffer : vurgunum gelsin o zaman
Muzaffer : Amin
guest_2936 : Allah rahmet eylesin
Muzaffer : Aynen çok sevdiğim bir sanatçıydı erken gitti
guest_2936 : Murat Göğebakan öylesine değil ölesiye söylemiş tüm parçalarını
Muzaffer : Peki😊
guest_2936 : İyi akşamlar teşekkür ederim 🙂gitmez ama ilaç gibidir rahatlatır yüreği.
Muzaffer : Ben seni geceyle gündüzün arasında sevdim, yâr Kaybolan yılların, doğanın o acımasız kanununda sevdim ben seni Kahretsin, işte öyle sevdim, öyle yandım ben sana, yâr Bilsen ki sana olan sevgiyi anlatacak bir başka kelime bulsam Bıkmadan, usanmadan, yılmadan Namerdim ki onu söyler onu yazardım, yâr Kahretsin, ben seni gece ile gündüzün arasında sevdim, yâr Bedenimi almaya gelen Azrail'in pençesinde sevdim ben seni Kahretsin, işte öyle sevdim, öyle yandım ben sana y
Muzaffer : Olur sizin için yaparım bazen ağlasanızda gözyaşlarınızla silinip gitmez birşeyler zaman ilacı derler ama zamanla sadece alışırsınız unutmak başka bişey
guest_2936 : Bir dalgaya hapsetmek istersin bazen tüm yaşanmışlıkları. Gözyaşlarını gizleyip ılık ılık yüzünü yıkamasına izin verirsin. Hıçkıra hıçkıra ağlayan çocuğun yorulup uyuyakalması gibi tüm zehri akıtıp hafiflediğini hissedersin... Bugün yayın yaparsanız şebnem ferah sil baştan çalar mısınız?
guest_535 : tabiki geliyor
Gecegözlüm : Merhabalar Sibelcan benim adım aşk çalabilir misiniz
Muzaffer : Eda karaytug geri gelen mektup çalabilir misiniz
Gecegözlüm : Olur tabi rica ederim
guest_3174 : İşim çıktı yayın açamadım yarın çalalım olur mu çok teşekkürler
Gecegözlüm : Sayfanız çok keyifli. Müzikler çok hoş. Emeklerinize sağlik.
guest_7645 : Rica ederim
Gecegözlüm : Teşekkür ederim 😊
guest_4874 : Tabiki 21.30 da vurada olun
Gecegözlüm : Sibelcan benim adım aşk çalarsanız dinlemek isterim.
Muzaffer : teşekkür ederim
guest2378 : çalıyorum hemen muzaffer bey 🙂
Muzaffer : Murat göğebakan yaralı çalar mısınız uğrarsanız buralara ...
Tenzile : Rica ederim hocam memnun kaldıysanız ne mutlu 🥰🥰
muzaffer : ne mutlu bize Allah sizden de razı olsun efendim
guest_57 : Unutmayanlar unutturmayanlardan Allah razı olsun 🤲 her kelimesinde oğlumu Mehmetimi yanımda hissetim😥 kalemine yüreğine sağlık Samed poyraz 🤲🇹🇷🇹🇷
guest_492 : Hocamm Perdenin Ardındakiler her gece Kader /Adamım, Nil Karaibrahimgil/ Ben aptal mıyım?, Mabel Matiz/Gel, KÖFN/ bi tek ben anlarım, Yüksek Sadakat/ben seni arayamam, Sezen Aksu/ gitme Dimash Kudaibergen / unutulmaz gün😊
The Admin : High five! You’ve successfully installed Simple Ajax Chat.
Kitapça Radyo android uygulamamızı indirmek için aşağıdaki görsele tıklayın.
Kader /Adamım, Nil Karaibrahimgil/ Ben aptal mıyım?, Mabel Matiz/Gel, KÖFN/ bi tek ben anlarım, Yüksek Sadakat/ben seni arayamam, Sezen Aksu/ gitme bu kadarcık😊😊
istek şarkı varsa buradan alabiliriz .:)
Sevcan Orhan -Sen Bir Aysın🙃
tamamdır hemen çalıyorum:)
Çok teşekkür ederim hocam 😊
rica ederim 🙂
Merhabalar hocam Perdenin Ardındakiler / Her gece rica etsem çalabilir misiniz? 😊
Kader /Adamım, Nil Karaibrahimgil/ Ben aptal mıyım?, Mabel Matiz/Gel, KÖFN/ bi tek ben anlarım, Yüksek Sadakat/ben seni arayamam, Sezen Aksu/ gitme bu kadarcık😊😊
Dimash Kudaibergen / unutulmaz gün
Can toğrulca yaz gülü çalarmısınız
Şimdi çalabiliriz saat 22 den sonra da çalsbilrix hocam
[…] Kitapça Radyo […]